Deweloperzy z należącego do CI Games studia HEXWORKS udostępnili aktualizację 1.6 do Lords of the Fallen. To kolejny krok w ramach wsparcia tytułu po premierze, a wprowadzone zmiany obejmują między innymi poprawiony system wprowadzenia do gry oraz samouczek, opracowane na podstawie opinii doświadczonych graczy. Dodatkowo eksploracja Umbralu stała się bardziej intuicyjna, a sama aktualizacja wprowadza liczne usprawnienia rozgrywki i wydajności. Wersja 1.6 debiutuje tuż przed premierą Lords of the Fallen na PlayStation 5 Pro, która oferuje o 40% większą gęstość pikseli, z trybem wydajności zapewniającym rozdzielczość 4K przy 60 klatkach na sekundę (upskalowaną z 1440p) oraz trybem jakości działającym w natywnym 4K przy 30 klatkach na sekundę.
Z okazji premiery wersji 1.6 standardowa edycja Lords of the Fallen będzie dostępna na Steam z 50% zniżką. Promocja rozpocznie się 4 listopada o 19:00 i potrwa do 11 listopada, a gra będzie oferowana w cenie 124,99 zł.
W wersji 1.6 nowi gracze Lords of the Fallen są lepiej wprowadzani w swoją podróż po Mournstead, głównie za sprawą zmian w początkowej części gry. Na nowości składają się między innymi płynniejsze wprowadzenie do unikalnych umiejętności Umbral Lamp oraz poprawiony samouczek. Społeczność graczy oczekiwała również możliwości dokładniejszego eksplorowania Umbralu – drugiego, mroczniejszego świata, który współistnieje z głównym. Zmiany obejmują subtelniejszą oprawę dźwiękową, zmniejszony efekt winietowania oraz dostosowany system pojawiania się przeciwników, co poprawia tempo rozgrywki – wszystko to sprawia, że eksploracja Umbralu zyskuje na intuicyjności.
Aktualizację dopełnia szereg dodatkowych poprawek wydajności oraz zmian w poziomie trudności i balansie, takich jak: percepcja przeciwników dystansowych, ilość i rozmieszczenie przeciwników oraz udoskonalenie aspektów platformowych. Z pełną listą zmian można zapoznać się tutaj.